søndag den 21. oktober 2012

Det er hvad jeg fik ud af dagen.

Tre glas græskar med ingefær.
Estragon- eddike.
Hvidløg i olie
Hvidløg, chili og oregano i olie.
 
Jeg brokkede mig kraftigt over facebook og den nye tidslinie tidligere på dagen, men jeg havde forregnet mig, jeg skulle bare lige vente på at den blev opdateret.
Men hvad skidt pyt, en god gang gylle der bare lukkes ud og ingen skade gør,
det er vel ikke bare mig der er havnet i den situation???.

Jeg er glad fordi jeg stadigvæk har mine venner på Facebook, det var min største bekymring at de skulle gå tabt.

Godt nok er det et virtuel rum, men nogle af mine venner er altså blevet væsener af kød og blod.
Tænk at man starter som lille og så blir man stor!!!
Husker i sangen???
Jeg troede ALDRIG at jeg skulle blive SÅ glad for at være på FB.
Det er jo dejlige og levende mennesker der møder én på både godt og ondt.

Sjovt nok har jeg altid følt mig som et besværligt menneske der bare var enten for meget....
eller for lidt.....

På Facebook er vi alle skæve, lige, store eller små, tykke eller tynde,
men vi prøver at være gode ved hinanden.
Nogle gange med et twist af ironi eller sort humor, men vi jorder aldrig hinanden.
Det er i hver til fælde det jeg har med mine venner på Facebook.

Nå, dagen startede med en masse ØV ØV ØV,
men nu er jeg i grunden rigtig godt tilfreds med slut resultatet.

Håber i må få en god start på den nye uge,
alle fortjener

KÆRLIGHED

Vi ses ;O)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar