søndag den 11. november 2012


 
 
 


Vi var til 2x 45 års fødselsdag i går. Ældste sønnen og hans skønne smukke kæreste delte lige en Hollywood fest med alle de dejligste mennesker. Jeg står flankeret af fødselarerne på den ene side, og "lillebror" Nikolaj på den anden side.
Det var helt vidunderligt at komme ud af "forklædemor" rollen, og møde op i stort skrud og præsentere sig som MOR.

Den fest må gerne gentages, for store skrud er jo ikke det man går rundt i til hverdag.
Billedet ser lidt forvrænget ud efter beskæring, det kunne heller ikke klare at blive uploadet, det så IKKE sådan ud på min skærm ;-(


 
Jeg var til en flot 100års jubilæumsfest i fredag med Kirkens Korshær.
Jeg viser lidt derfra senere, men min putter opfører sig mærkeligt, håber mit fine billede kommer med nu,men i får nogle bedre senere når min pc vil samarbejde.
 
God søndag aften.
 
Vi ses;o)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar