onsdag den 19. december 2012

For tiden er der lidt stille her på bloggen.
Vi har travlt som alle andre i disse juletider, men vi har også fået sorgen ind på livet endnu engang.
Den ene af vore sønner som  har sine to dejlige piger, Freja og Klara med sin fraskilte kæreste, må endnu engang til begravelse med sine børns morforældre.
For få år siden døde Morfaderen, og nu er Mormoderen død.
På trods af denne sorg må vi jo alle prøve at få livet til at blive tåleligt.
Husbonden og jeg finder vore stunder ved at høre musik, spise lidt god mad og prøve på at se de små børns smil.
Jeg ville ønske jeg kunne bære Freja og Klara helt tæt ved hjertet.
men jeg takker af hjertet for at de har nogle dejlige forældre der giver hjertevarme og tryghed så de små mennesker kan vokse og udvikle sig til STORE mennesker.

Blot et lille indlæg med et billede af det vi fik at spise i aften :
Kotteletter med blomkål og hjemmelavet hollandaise sauce.

"Lad de små børn komme til mig"
.
Vi ses :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar