tirsdag den 3. juli 2012

Projekt bord


Jeg har en tanke, jeg vil skrive lidt mere historie om bordet.
Jeg vil derfor bede jer om  at have lidt tålmodighed, jeg har et par gøremål der skal ordnes først.
Men det har givet mig inspiration da jeg så manden ligge der og male bordet.
Alle de billeder man kan få på nethinden, det er jo fantastisk hvad ens lille hjerne igrunden render rundt og gemmer på.
Burde man ikke være über- lykkelig over at den gider huske alle de søde og sjove små historier ens liv er fyldt med, og som vi jo i bund og grund selv går og glemmer? 
Tak hjerne;O))

I dag skal vi til pårørende samtale på hospitalet om Mies fremtid.
Mie er nu færdigbehandlet i medicinsk forstand, nu er det genoptræningen der venter.
Mie venter bare på at komme hjem til sig selv igen, men først skal hun komme til at gå igen.
Efter 2 mdn. på langs er det jo ikke lige sin sag at få gang i bentøjet.
Men vi håber jo alle hun har den fornødne vilje, der skal nemlig lægges kræfter i,
og der skal virkelig svedes igennem.

Jeg vil gå ud i dagen og se hvor langt jeg kommer med ALLE de planer jeg har,
håber jeres dag vil blive fyldt gode oplevelser

Vi ses;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar