søndag den 2. september 2012

Når jeg læser mine indlæg fra den seneste tid kan jeg godt få den tanke at jeg er gået bare en anelse i selvsving.

Men sorry...liver er jo på set og vis en form for gentagelser...og sving og udsving

MIN UNDSKYLDNING....
begivenhederne var...... MEGET FØLELSESLADEDE.

Jeg er så lidt  selvcentreret vil nogen måske sige.
Men jeg er da i bund og grund glad for at jeg kan mærke verden og dens mange facetter.

Har du hørt noget 100 x er det så blevet 100 x mere rigtigt?
Jeg har haft fødselsdag 68 x, og det er jo rigtigt fordi tiden siger det.
Men det er følelsesmæssigt forkert fordi jeg ikke kan lide tanken om det år der er lagt til min alder.

Kan man så udlede at tanker og følelser ikke er virkelig- heden?

Og nu til noget helt andet..........
Jeg har vist fået en lille blog- blokering. Synes ikke rigtig jeg kan tage mig sammen til at skrive eller vise billeder. Jeg håber selvfølgelig det snart går over, ellers må jeg vist hellere tage mig sammen.
Men tak alligevel til jer der læser med på mine tanker om stort og småt.

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar