søndag den 4. marts 2012

Nedenunder ligger der lidt billeder fra Turen igår til Holsteinsborg Slots park. Det var en helt vidunderlig tur, bestemt ikke sidste gang vi kommer der.
Jeg håber Nikolaj snart kommer og hjælper mig med at få billederne lagt pænere ind. Jeg kan bare smide dem ind. Jeg vil gerne have dem i den rækkefølge jeg synes de fortæller en historie, nu kommer de i den rækkefølge det passer dem selv.....ØV
Nå men alting har en ende.....slanger har tvende.......

Der har været rigtig søndagsstemning i huset. Ikke lave noget der kan udsættes til i morgen. Kaffe med småkager, masser af skærmkiggerri, og så lige en tur for at skaffe til aftensmaden. Det må siges at være til at overkomme ;O))
I aften kommer der "Lykke, en depressions komedie". Nok noget af det mest vellykkede i den genre. Især er jeg helt vild med forspillet inden resumeet. De små lykkepiller i forskellige farver danser rundt og bliver til DNA strenge. Det er helt poetisk som de valser rundt til fin fin musik.
Måske man skulle fråse til aftenens afsnit, og drikke en god kop kaffe med de indkøbte småkager. Købt i ALDI i en fin dåse, og så smager de næsten bedre end dem man selv bager.

Vi ses;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar