søndag den 6. maj 2012

Søndag


Min smukke rhododendron.

Efter jeg i flere dage har haft en mindre nedsmeltning er jeg ved at komme lidt kræfter igen.
Jeg ved ikke lige hvad det er der sker for mig,
 men det hænder jeg synes at alt hvad jeg tænker og skriver er så absolut ubetydeligt at det nærmest er flovt hvis jeg kom til at vise det til nogensonhelst.

Derfor gik jeg idag rundt ude i haven med cameraet og skød lidt af det jeg synes var sjovt at se på.
Måske det kunne sætte skub i energien og lysten,
ja jeg havde næsten sagt
bare til et eller andet.

Det gjorde det så og jeg viser lidt af det der kom ud af det. 

Med lidt fantasi kunne dette vel godt være Tollundmanden?

Jeg har fået en genert hest på besøg ;O)

Mit lille pensionat.

Hvad mon der gemmer sig i mørket,
Kig indenfor!!!
Kan i mærke sandet mellem fingrene og tæerne?
Duften af tang og havvand?.
Det er jo lige om lidt det sker igen.

Jeg har som alle barnlige sjæle tit ligget på ryggen og kigget op i skyerne og fulgt et lille lams forvandling til en stor og farlig løve.

Vi har været til spisning hos ældstebarnet i deres vidunderlige sommerhus.
HERLIGT at blive beværtet og få lov til at lade opvasken stå,
se Down Town Abby i sofaen med en kop the og kigge ud på Storebælt.
I morgen viser jeg et par billeder derfra hvis de altså er blevet gode.


Dagen er nu ved at være slut, jeg er bare rigtig glad for jeg igen fik hul på skriveriet,
jeg vil så blot ønske alle en god nats søvn og en forrygende start på ugen når I vågner imorgen.

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar