tirsdag den 1. januar 2013


En nytårs prædiken der greb om hjertet.
Bare vi altid ville bære troen og håbet i vore hjerter.
 
Plads til alle, uanset hudfarve.

DANMARK 
 

Den mand må gerne synge mig ud af verden.
Hans stemme og ord får mig til at græde,
af glæde.

LOVE
assavakit

Rasmuth Lyberth
 

Ord overflødige. 
 

Smuk  kvinde, smuk sjæl og en formidabel skuespillerinde.
Tror hun vil bære over med mit ringe billede,
hendes følelser for de små og svage i sjælen er så stærk.
Hun tror på det bedste og at i ånden er vi alle stærke,
Læs bogen om "Thomas, en dreng man ikke kan nå", det er hendes søn som er stærkt handicappet.
Det var hvad jeg sad og "skød" mens det nye år randt op.
Måske kan man se at jeg havde nydt lidt spirituosa, men oplevelsen var

FANTASTISK.

Håber billeder i det nye år bliver tydeligere
Måske et nytårsfortsæt?

Godt nytår
og tak for det gamle.

    Vi ses ;o)

1 kommentar: