tirsdag den 12. februar 2013

En dejlig søndagstur med verdens dejligste børnebørn.

Sikke en dejlig tur ved stranden.
Frisk luft og dejlige unger der lige skulle krudte lidt af.
Læg mærke til de mørke bunker med sne på toppen.
Det er tang der er blæst ind efter en kæmpe storm.
 




Med lidt god vilje kan man ane den mest fotograferede bro i Danmark.
Skulle nogen være i tvivl er de to donnaere mine ungeunger
Freja og Klara.
 


En lidt bedrøvet mine, men den bunder nu ikke ret dybt, Freje er nemlig glad for at posere, og hun laver tit en sørgmodig attitude. 

 

Her behøves ikke ord, men jeg må godt sige Klara er en lille donna?
Der ledes efter små sneglehuse, der er rigtig mange fordi det har blæst med en kraftig pålandsvind.
Vi fandt også mange blåmuslinger, en masse af dem var lukkede, så vi fik travlt med at smide mange af dem ud, så de måske kunne redde livet. Men vi var ikke i stand til at redde dem allesammen.
 
Billedet har jeg ikke rettet op, det er med vilje fordi jeg synes det ser fint ud at horisonten skråner og Klara står foroverbøjet som om hun går ned ad bakke.
 
Da dagen var omme og aftensmaden fortæret (forloren hare efter Klaras ønske) gik turen hjem til mor, og så var der en vinterferie i vente med mange spændende arrangemnenter.
 
Håber alle må få en dejlig vinterferie.
Og alle der ikke har ferie må få en god uge med.
 
Vi ses ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar