torsdag den 27. juni 2013

Kender i følelsen af at ALLE følelser er i spil?
Glæden over at være til;-)
Angsten for fremtiden:-(
Klarer børnene sig godt?
Har jeg gjort det godt nok?
Giv mig ungdommens mod!
Giv mig alderdommens visdom;-)
Lad mig elske mine fjender;-)
Skelne sandhed fra løgn!

Og sidst men ikke mindst...at elske mig selv OG min næste
Jeg er sikker på der er mange flere muligheder for at spekulere sig gul og grøn over tilværelsen, sådan i al almindelighed.
Men jeg prøver at få det bedste ud af hver dag, og så kan ingen vel forlange ret meget mere.

Jeg vil bare ønske at alle der tumler med tunge tanker må få lidt ro i sindet så de også kan finde ind til glæden i hverdagen og livet, og se deres skønhed som menneske.

Vi ses ;-)

2 kommentarer:

  1. Dette er så velkendte tanker. Egentlig nok meget almene, tror jeg. Det er blot ikke ret tit, nogle siger, at det er der de lige er i disse dage dag. Sådanne overvejelser giver nu og da åndenød og manglende søvn. Problemet er, at man har levet og handlet som man bedst kunne, da man valgte som man valgte. Det var her man var i livet nu. At andet så kunne have været bedre, set 10-20 -30 år senere, ja det er der jo ikke så meget at gøre ved. Tiden går kun frem. Her er ikke mulighed for tilbagespoling. Jo ældre man bliver, jo færre af de rigtige svar har man på livet.

    God dag til dig Karen

    SvarSlet
  2. Tak allerbedste for dit gode svar. Det er almene tanker, og helt sikkert som du skriver velkendte for os alle. Men det hjælper nogle gange for mig at se dem på tryk, så kan jeg også bedre lægge dem fra mig igen. At jeg så er så lykkelig at du reflekterer sammen med mig gør det jo bare endnu nemmere. TAK for det.

    God dag til dig og dine

    SvarSlet