torsdag den 19. juli 2012

Denne sommers vejr vil nok komme til at betyde at de lange skygger vil række ind i vores sundhed, bevidsthed og følelsesliv den næste lange tid.
Måske vi sidder juleaften når mørket falder på og tænker,
i stearinlysets blafrende skær;
 JUHUU endelig noget der er til at forstå:
Den mørke tid, og vådt vejr og kulde.
Men jo så skal vi da nok brokke os over vi ikke får en hvid jul ;O(

Tænk hvor jubelglade idioter vi i bund og grund er...
Hvornår har noget i denne  (som de unge siger: fucking)   verden passet sammen?
Undskyld jeg spørger ;O(((((

Jeg kan godt lide den danske sommer......
For hvad.... "I alle de riger og lande"
er det der kommer efter regn?

sol;O)

Vores natur er smuk og frodig,
gott sei dank ;O)

Og hvorfor så lige disse sære tanker?
Jo, fordi min sjæl er lidt vissen, på trods af den megen livgivende regn.
Al den stund min datter er langt ude i sin skizofreni hvor vi har svært ved at hjælpe hende til at træffe de rigtige valg for hendes sunhed og ovelevelse.

Mit hjerte bløder ;O(

Men med stor respekt for elende og sygdom........
De dygtige professionelle hjælpere må tage vare på Mie nu.
Jeg er MOR, og det vil jeg blive ved at være...
MOR,
besøge, forkæle og tåle.
Men med respekt for resten af min familie, vi har allesammen, og sammen, et liv der skal leves, ved siden af Mies sygdom.

Gode venner giver gode råd,
Men gode venner siger også, kom nu videre.
Det kan virke koldt.
Men nødvendigt for ikke at falde i gryden der koger med selvmedlidenhed.

Tak til dem, og de ved jo godt hvem de er.

Vi ses vi ses vi ses vi ses vi ses vi ses vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar