søndag den 9. september 2012

En tur i Odden lystbåde havn



 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

At gå rundt i en lystbådehavn giver mig altid udlængsel.
Ikke det at komme ud på de store vidder men selve det at gøre klar.


Tænke tanken: "hvor ska vi hen do"
Bestille billet.
Pakke kuffert.
Gå i seng dagen før.
Stå op på selve dagen( i mørke)

Tage afsted til lufthavn, skibshavn, banegård.

"VI ER PÅ VEJEN IGEN"

Elsker følelsen af bevægelse.
Bevægelse i tanken, men ikke mindst bevægelsen i oplevelsernes univers.
Det univers kan godt være stationært.
Lyder selvmodsigende i forhold til det at rejse ud i den STORE  verden.

Men mine største rejser foregår i samspil med mennesker.

Ikke mindst mine børn og min mand er i stand til at flytte mine grænser og give mig oplevelsen af at være rejsende i livet.

Små beskedne tanker en søndag aften.

Håber i alle vil gå en god mandag i møde  <3 

Vi ses ;O)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar