søndag den 2. september 2012

Et enkelt billede fra en god tur i det Nordlige Sjælland


Min Pc vil ikke så meget i disse dage, og jeg har ikke en hylende skid forstand på hvorfor.
Kan ikke uploade billeder hverken her eller på Face Book.
Dettte billede ville så åbenbart godt, men det er jo heller ikke det sjoveste eller mest sigende.
Men det er hvad I får lige nu, og jeg lover at gøre noget ved sagen så jeg kan vise hvad min gode rejse veninde og jeg kan bruge tiden på.
 I grunden må jeg nok sige vi bruger tiden på ingenting.
Derfor er dette et sindbillede på hvad vi får tre dage til at gå med.
.
Jeg nyder at daske og slaske, og når to "slaskedukker" beslutter sig for at verden er til for at den skal nydes, ja så kan I jo nok forestille jer at den ene fod foran den anden foregår i slow slow slow.

Vi var i Odsherred, og billedet er fra en tur i Rørvig. Ved siden af os ligger de skønneste villaer, og alle har privat nedgang til kysten. Men der går en sti langs alle grundene så man kan gå og nyde udsigten og blive misundelig på al den herlighed der er ubetalelig for hvide mennesker og ligger lige til højre (venstre) afhængig af om du går frem eller tilbage.
Men jeg bliver nu lidt glad over mit eget stille liv med den uforpligtende hverdag vi har fordi vi ikke skal .leve op til eller præstere andet end god tone og pli.
Og det er gratis.

Vi ses ;O)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar