tirsdag den 12. juni 2012

Lysets engel går med glans, gennem himmel porte.

Vi har lige haft besøg af Vandas datter.
Vanda var vores "genbomor" som døde i går.
R. I. P.
Hvor var det dejligt lige at få at vide at Vanda var sovet stille og roligt ind og havde haft sine kære børn og børnebørn omkring sig til det sidste.
Vi var også meget glade over at tale med datteren, vi kunne så lige fælde en tåre sammen,
fordi selv om Vanda blev 91 år er det endegyldige farvel jo slet ikke spor rart.
Og vi var trods alt "plastikbørn" for Vanda.

Men vi har da heldigvis også gode ting at glæde os over.
Vi er lige kommet hjem oppe fra Mie, og jeg tror alle gode bønner er hørt.
Tak til alle jer der har hjulpet Mie med karma, og mig med al den trøst jeg har haft brug for.

Mie er ude af sin respirator.......hun trækker sit vejr selv.
Hun sov da vi kom, men at kigge på min datter som ligger med hånden under kinden, uden hun var tapet til med slanger og alle mulige måleapperater var næsten lige så stort som den dag jeg fik hende i mine arme første gang.

Alle mødre kender til det at dufte til sit nyfødte barn.
Jeg kunne ikke lade være med lige at snuse til hende.
Måske vil i tænke at nu er jeg altså parat til at komme ind på rødt kort.
Men når ens datter virkelig har været på det YDERSTE af kanten til livet, så må mor altså godt gå lidt i "morsving".

I morgen vil Mie gerne have rejecooktail, hendes appetit er ikke ret stor, lysten er vist nok større.
MEN JEG VIL LAVE VERDENS BEDSTE REJECOOKTAIL.

Jeg kan mærke at mine livsenergier er ved at vende tilbage.
Jeg vil gerne igen "fotofere"
Skrive sjovt og positivt.
Snakke om mad og kager.
Høre musik.
GØRE RENT.
BARE GLÆDES.

Nu håber jeg ikke i tror at JEG er ved at blive småskør.
Men kan nogen forstå hvis jeg har lyst til at klæde mig ud som.....DRAMA QUIN.....

Bare være sammen med mine andre skønne børn.
Lave god mad og være i hyggeligt selskab med dem....
FORDI DET ER MINE BØRN.
Jeg har to små vidunderlige børnebørn......Freja og Klara.......
De har en farmor der ved at lige om lidt er de MEGET store, og så har de mange gøremål, så tiden til farmor bliver begrænset.

Vi skal nyde hinanden nu ;O)

Et lykkeligt menneske sende alle de bedste ønsker om alt muligt til jer alle samme-

Vi ses;O)

2 kommentarer:

  1. Skønt der er lys efter mørket Karen, glæder mit hjerte at høre det går så godt med din datter, Tror også der gik en Engel gennem himmelens port for dig og Mie, og at dine venner har haft haf deres tanker vendt mod dig og Mie, jeg har tit og ofte tænkt på jer og ønsket alt godt og helbredelse for Mie, mine tanker har du haft hele venen Karen, det er selvfølgelig ikke det store jeg har kunnet gøre, men sende dig og datteren en tanke med jævne mellemrum har jeg kunne gøre, og Mie skal nok få appetitten tilbage når først lysten til mad kommer frem,
    tak for at vi må følge dig og Mies fremgang, ønsker jer alt godt og helbredende fremtid, håber den kommer meget snart, så lader min Engel lyse over jer også Karen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er med dine smukke ord med til at jeg får luft. Du lyder som et menneske for hvem livet ikke bare har været candyfloss. Du er varm og bestemt meget sårbar, så tak fordi du er til og vil nærer mit håb for verdens smukkeste pige. Du er bestemt guld for dine kære ;O))
      Vil gerne se dine øje, de er bstemt smukke ;O)

      Slet