mandag den 26. marts 2012



Når man kigger på billederne tænker man
Hold da fest.

Det bedste ved at være til 70 og 60 års fødselsdag kan ses på disse billeder. Maden var selvfølgelig også dejlig, og når man i en uge ikke har været sulten, snot og hoste var det eneste man kunne forholde sig til, ja så var det kongeligt at få det hele serveret, både på tallerkenen og i glasset.
Det var den gode gamle forsamlingshus- menu: tarteletter, steg med surt, sødt og en god kogt kartoffel, waldorfsalat og masser af brun sovs.
Desserten var ubeskrivelig og en overdådighed af pandekager, frisk frugt, is og flere forskellige slags kager og så lige en romfromage.
Bagefter kaffe og kransekage
Velbekomme.

Hvad hulan har de billeder med 70 0g 60 års fødselsdag at gøre?.
Jo såmænd helt enkelt......det er jo Bedste og Oldeforældre med deres børn og børnebørn der er samlet til familiefest. Og nu er det jo sådan, man skal altså være lille før man bliver stor. Men når man er lille og skal med mor og far til fest, og endnu ikke stor nok til at synes at skåltaler og :" uhmm hvor smager det godt" er nok til at man kan sidde stille, ja så må man jo finde på noget for at få tiden til at gå. På den sjove måde.


Jeg er fuld af beundring
Børnene jeg så den aften var ikke tilfals for en voksenfest. De var med til de voksnes fest, men lavede deres egen fest inde i den...de havde virkelig fest med fest på...De sad alle pænt og spiste, fik tørret deres ti små snavsede fingre og fedtede mund, og så festede de videre i deres eget univers.
Jeg elsker at se børn i trygge omgivelser, omgivet af voksne der ved hvornår det er nødvendigt at gribe ind.
Ellers lader de ungerne være i leg og alvor, de griber først ind når liv og helbred er i fare.
Se det er at feste.
Parolen:
Børn skal ses men ikke høres er død


Hvad skal jeg dog tage på?
Ejer ikke en klud! JO du gør lyder det fra den kære husbond(e).
Det er da noget af en påstand.......meeeeeeen jeg må i mit stille sind jo nok give ham ret.
For i dag er det så fortryllende at man kan komme i det tøj man kan lide at have på. Til næsten alle de fester der findes.
Med mindre der er dress code.
Og hold da op hvor er det skøøøøønt.
AFSLAPPET TØJ = AFSLAPPET STEMNING.
Bedre at give pengene for de dyre rober til et godt formål.....


Nej jeg er ikke hellig, men synes det er dejligt man kan feste i det man har hængende,
og dybest set er rigtig glad for.
PÆNT OG RENT TØJ.


Jeg er specielt glad for det
Hvorfor?
Jo fordi jeg tiltrækker sovs.
citat: Dronning Margrethe

Den ældre generation giver bolden videre til næste generation

Hærværk, og ikke den af Tom Kristensen  ;O)

Man bliver aldrig for stor til at lege, men først spise op ;O)

Må jeg få den ? ;O)

Prinsessen holder fridag.

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar