onsdag den 21. marts 2012

Into the wild.
Jeg har lige set filmen. 

 Hjertet banker vildt og står stille på samme tid. Filmen får  smil og gråd til at kæmpe om pladsen i
dit hjerte.
Det er et smukt øjeblik når to mennesker ser hinanden og finder dyb kærlighed i et fælles blik, hvad enten det er mand- mand eller kvinde- mand.
 Jeg har vist aldrig set en film hvor jeg er blevet så betaget af to menneskers inderlige kontakt ved hjælp af et par øjne. Smukt og meget betagende. Og hovedpersonen får alle de mennesker der betyder noget for ham til at føle det samme, det når langt ud over rampen.
 Der er små momenter hvor man ville ønske man kunne fryse filmen, bare et øjeblik og se meget mere af det vidunderlige. De storslåede natur- scener er helt fantastiske, så selvfølgelig skal jeg da til Alaska i min næste ferie. (eller liv)
Det er gribende at se et ungt menneske tage sit liv alvorligt og konsekvenserne af sine valg.
Det ene øjeblik var jeg  hovedpersonen, det næste en anden person i en af de betagende birolle, de var næsten små hovedroller. Jeg vil ikke røbe for megt af handlingen, men jeg kan godt at røbe, uden at sige for meget, i den film var jeg både mor og søn.
Se den, nyd den, og græd når den er slut.
 
 
 
Vi ses ;O)
Klik billederne større

Ingen kommentarer:

Send en kommentar