lørdag den 3. marts 2012

Hjernen er altså en mærkelig indretning, fra det øjeblik jeg har fået en BLOG....  hvad sker der så???? jo såmænd,alt hvad der rører sig omkring mig.....det skal da ind i bloggen ;O))
Først syntes jeg det var vildt mærkeligt, men så tænkte jeg, det er da en fed mulighed for at få skrevet alt det der var min hensigt med denne blog, nemlig de oplevelser eller tanker der ellers smutter ud i space.
Jeg havde bare ikke forestillet mig at der ville komme så mange øjen- åbnere om hvad der er vigtigt for mig. Jeg havde en vis ængstelse for om jeg kunne finde ud af at bruge denne skønne mulighed, uden at få alt for mange tanker om at......
NU SKAL JEG ALTSÅ OGSÅ HAVE SKREVET I BLOGGEN.
Jeg må se i øjnene at jeg måske kommer til at benytte mig af begrænsningens kunst... Men det kan også godt være at jeg bare skal skrive løs og sætte billeder ind, som jeg synes er sjove.
Nå....lad tiden vise hvad der sker.

I dag er det LØRDAG......selv om jeg er pensionist er det alligevel dejligt at det er week- end, for resten af verden er gået ned i gear (undtagen i Bilka).
Man møder også flere på skovturen, både dem der er ivrige efter at blive sunde så de skal
løbe, (ikke mig, gider ikke...... kommer til at svede)
og dem der dasker afsted og ser alt det der grunden til at man går i skoven.

Men lige nu ser det sådan ud: lavet budding og gør klar til at besøge vores datter der elsker budding.
Så tror jeg det går hen og blive fototur bagefter, for solen skinner, og vejrpigerne siger, det bliver den ikke ved med. Det bliver nok en tur ud for at se hvad der rører sig i skovbunden....
Er der noget smukkere end at se det nye liv spire og gro, for  om lidt er det HELE bare grønt, og så går det stærkt.

Men nu sidder jeg med hørebøffer på og hører Mads og Monopolet. Sjovt som man kan være to steder på én gang.
Som barn lød det jo altid fra de der kloge voksne:" koncentrer dig om det du laver". I dag kan selv et børnehavebarn multitarske. De sidder ved PCén og spille, følger med i hvad de voksne siger, spiser guf og skændes med søskende, alt sammen på én gang. Så bliver jeg altså imponeret.
Men nu vil jeg have en kop kaffe- mere-  komme i noget hensigtsmæssigt kluns og så ud og mærke verden.

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar