torsdag den 15. marts 2012


De siger God Weekend når de går fra arbejde om torsdagen

                                 Måske de har en pointe!!!!!
Jeg er i hvert fald fuldstændig tanke- tom, har flere gange forsøgt at skrive noget klogt/ smart, men der er kun to celler i min hjerneskal der fiser rundt og forsøger at nå hinanden ;O((
( de to andre er på weekend )
Kan det have noget at gøre med at jeg har lavet en del i de 4 dage der er gået siden mandag morgens slimy, klamme monster råbte  gomårn!!!!!!!!!
Derfor vil jeg i aften bare smutte ind i total ligegyldig tv kiggerri og se...   Big brother...
og tyvstarte på week-enden. Laver lige en updating så jeg ved hvem der er in or out.....


"Et eller andet sted"..... min hade sætning, men bruger den..... 
"Et eller andet sted" for ofte.
Men jeg har svært ved at forstå de mange interaktive tv pogrammers popularitet.
Stem dén eller dén ud, vælg en bitch og ønsk hende/ ham ud i kulden....du har magten
Har en god ide til hvad jeg vil lave i morgen, men jeg siger det ikke, man har et standpunkt til man tar et  nyt ;O))
Lover at vise et par billeder af hvad jeg har bedrevet. Så jeg håber ikke I får              skærm


                                                Vi ses;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar