tirsdag den 27. marts 2012

Så laver vi lidt kreativ farmor hyggetid.
Når kreativiteten sætter sig til bords sammen med Klara og Freja ved spisebordet så kan de bare gå igang med saks, papir, lim og måske noget maling.
 De får altid lavet noget rigtig dejligt og hjertevarmt der kan hænge og minde mig om de timer de har været hos os og spredt glæde og kærlighed.
Freja vil have mig til at lave noget sammen med hende, men jeg ved af erfaring at så prøver hun at lave det samme som mig og så går hendes vidunderlige kreativitet fløjten.
Hun er meget optaget af kunst og de har en dygtig lærer i skolen som fortæller om de store kunstnere. Freja kan fortælle meget om deres kunst. Men jeg glæder mig over at hun bliver ved med at kreere med sin egen barnlige sjæl og utrolige glæde.

Det bliver flot i en ramme.
Det er sjovt at følge fra den første lille lap kommer på papiret til Freja synes det er færdigt.
Der bliver fortalt mange historier om det der bliver klistret på i forløbet af kunstværkets tilblivelse
Det sødeste påskepynt.
Den gule kylling har Klara lavet, den rækker tunge.
Den sølvfarvede har Freje lavet, den har trukket benene op under maven ;O)
Du kan ikke gætte hvem der skal have det flotteste gækkebrev ;O))
Smuksakken med en meget rød tunge, der er dømt sengeleje ;O)) god bedring

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar