lørdag den 21. april 2012

Genbrugsguld eller skrammel??

Tror I jeg er gået i barndom? Nope....jeg er aldrig blevet voksen!
Her er mine sidste scoop, og nogle vil måske kalde dem barnlige.
Men jeg elsker alt det der for nogle er dårlig smag.
For mig er det
 Schønheit.

Det skal ikke være
Kongelige, BG, Sødahl, Knapstrup eller Kahler ting før jeg bliver

GLAD 
 

Kan I høre musette musikken?

"Her vogter jeg"
Med 68 år er det så underligt at jeg kan blive lidt barnlig ?? 
 Måske har jeg altid været det, men det er ikke god smag!!!!  og ikke sjovt hvis andre griner fordi du har en dårlig smag.
 Men prøv det hvis du tør.

Dejlige øjne og en lille fugl der sidder og synger, kun for dig ;O)
Hvem husker ikke tegnefilmen med Bambi og Stampe på isen, Bambi skøvler rundt på sine skæve ben og falder på halen.
Så kommer Stampe med sine LANGE ører og KÆMPE poter.
Han skubber Bambi i rumpen så Bambi- benene står ud i de fire verdenshjørner mens han skræk slagen snurrer rundt på isen.
Med sin hæse stemme siger Stampe:
"Kom så Bambi, du kan godt"
Bambi kan godt, og så skøjter han elegant rundt på de lange ben til den dejligste Disney musik og Stampe er overglad.

Prøv at sige højt med din hæse stemme og oplev

BARNEGLÆDEN

"Kom så Bambi du kan godt"
Jeg tror jeg vil være genbrugsagtig i weekenden ude i haven. Finde krukker fra sidste år og få dem vasket af så de er klar til at putte nye dejlige blomster i.
Nyde freden og roen med min dejlige husbond(e)
Lave de dejlige sild med æbler og creme fraise.

Drikke kaffe med vores genbo på 91 år som nu er ved at være klar til at sige farvel, men kun fordi kroppen er brugt, hovedet er super frisk og humoren er lige så skarp som da vi lærte hende at kende for 25 år siden.

Min blog må så holde weekend, men man kan jo aldrig vide hvad mine tanker finder på af særheder,
Tanker er jo af og til uforudsigelige (langt ord)
De lever deres eget liv og så er de natteravne ;O))

God weekend til jer alle derude, håber i må hygge og more jer inderligt barnligt, det er aldrig for sent ;O)))

Vi ses;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar