søndag den 15. april 2012

Have nyt..Dalby eller Ryge?

Igår smed jeg et par billeder ind, og kaldte det have rundtur.
Synes lige jeg vil vise ALT det der trænger og bare venter på en kærlig hånd.
Jeg kan UDEN  at lyve sige...
JEG GLÆDER MIG
til at komme i gang.
Vi har åbnet døren, siddet i solen, og bare NYDT 
det er VORES have.
Vi har ikke travlt med at få det SMUKT
naturen er jo smuk i sig selv.
Jeg har gået og glædet mig over at se alt det der spirer og gror, ved godt at når skvalderkålen blomstre og mælkebøtterne VRIMLER overalt
så kommer der måske et lille
squ
over mine læber.
Lige nu glæder jeg mig over hele hovedet til de skønne måltider på terrassen sammen med unge- ungerne og hvem der lige falder indenfor.
Ønsker jer alle en god søndag aften.
Vi ses ;O)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar