søndag den 29. april 2012

Tror jeg er ved at gå i selvsving

Nu har jeg fået nok af mig selv.

Når jeg bare lige for sjov smutter ind og blogger mig selv, så tænker jeg.......jeg kan da godt se den der Bedstemorkaren blogger for mig.
Gråt hår,lidt foldet i ansigtet, og rigtig rigtig sød mod dyr og børn.

Lige idag fik jeg nok af den stil......

En gammel kone siger IKKE nederen, fuck eller "hva så der du"
Syns bestemt heller ikke det lyder godt hvis det siver ud af min mund.
Men lige nu er jeg ved at drukne i pænhed.
Synes jeg altså uden at være blevet spurgt.
Hvem i alverden skulle også spørge???

Søde Bambi vil du godt gå ud i skoven og lege med stampe, og blive derude?
Og alle de smukke ting holder virkelig af dem vil i godt blive i skabet?

Jeg tror de næste par dage kommer til at gå med min "genfundne" "Goe gamle fru olsen" Hun er helt vild med rock

Har virkelig lyst til at svine med sproget.

Hvorfor er det lige jeg altid føler mig nærmest på vej ind på "røde papirer" og der hvor man har xtra lange ærmer i skjorten?
Jeg har i et laaaaaaangt arbejdsliv været Service organ Spørge pænt, Svare pænt og altid tage hensyn.
Jeg opfører mig stadigvæk som om jeg skulle tjene til dagen og vejen ved at være empatisk, medfølende og forstående.

Det sjove.....Jeg lever fint op til mine egne forventninger.
Mon jeg skulle rive armene af mig selv og se om de andre kan bruge deres? (måske også til fordel for mig)

Jeg har postuleret i 1000 år at jeg var beboernes arme og ben i den udstrækning de ikke selv havde eller kunne bruge deres egne ekstremiteter...men jeg var ikke deres hjerne, de kunne da for hulen selv tænke.....Troede jeg ret ofte
Dæleme om jeg ikke har glemt det selv.

Sku jeg flytte ud på en øde ø og hyppe mine egne kartofler?
Sku jeg bygge et anneks derude så hele familien kan holde ferie derude.......selvfølgelig laver jeg mad og vasker op mens de er der ;O)))
Nej jeg har det ikke helt så slemt som det lyder.
men nu hvor jeg har spist og fået pulsen banket ned på normal, ved jeg helt inde i kraniet og nede i hjertekulen hvad der er galt.

Jeg ville gøre en gammel dame glad med den der kop kaffe og et dejligt stykke chokolade.
Jeg gør tit noget for at afhjælpe at damen er 91 og ved at lukke ned for reaktorene.

Men i dag overskred hendes afmagt og træthed al anstændighed. I min forstand.
Jeg vil ikke behandles som tyende og da på ingen måde tiltales som sådan.
Og det gjorde hun så tydeligt.
Jeg forsøgte at sige fra, men sad med et smil klistret over hele 5- øren.

Derfor alllller kæreste medlæsere, bær over med mine sure opstød.
SE NU ER DEN DER igen :"Jeg vil da helst ligne et stykke af væggen måde"

Håber alle må få en glad søndag aften og mange tak fordi i gad læse sure opstød ;O((((((

Vi ses :O)

1 kommentar:

  1. Har siddet og læst din blog, hyggelig læsning bare fortsæt, og sure opstød skal der være plads til, de bliver nemlig altid afløst af gode historier ...pøj pøj med bloggen ❤

    SvarSlet