søndag den 22. april 2012

Man siger øjet er sjælens spejl. Jeg ser Så megen personlighed i hænder.

Ånden i glasset
Med følsomhed bliver det så fint
Pause fra kreativiteten.
Nu skal der lige spilles lidt på pc.
Hvad ved farmor om sligt
Meeen får altid en god vejledning.
Pludselig RÅBER køkkenet på hjælp,
"Freja der skal skrælles kartofler"
Farmor smutter ud og gør køkkenarbejde og fortæller Freja:

"Bliver altså nødt til at stege frikadeller"

Vil jo ikke indrømme jeg er it.idiot.
Spil er da med papkort!!!!

Farhænder, alder er smukt, og se lige den moderne beskæftigelse!!!!!
 
 
 
Farmor elsker de hænder, Freja elsker at gøre sit billede.
 Alle voksne....husk de er SMÅ i alder men STORE i sind.
Gud hvor er jeg lykkelig.
Det sker hos mig i mit liv ;O))
Se billederne (Igen)

Pas på de andre, så passer de på dig.

Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar